Monday, June 28, 2010

erk?

assalamualaikum semua!!! giler lame x update blog nie..
bulan nie dah 5 org kawan sye kahwin...
semua semoga berbahagia & kekal ke anak cucu...

soalan2 rasmi & wajib yg akan di tanya apabila datang ke rumah kenduri:

1.la kau!!! dah mane x nampak?sihat?semakan berisa!!(soalan yg kadang kala menbuatkan kita hilang selera makan dan terus bersenam &diet..
2.study kat mane?(agaknya muka student.. x boleh nak cakap apa...)
3.bila nak kahwin??(soalan nie paling laris dan wajib di tanya oleh mak cik-mak cik merangkap ibu pengantin..)
4.awek ape kabar?ke xde awek lg... mane si @#$(ex)?(soalan nie agak payah, jawapannya? no komen...)

banyak lg sebenarnya soalan2 panas yg akan ditanya pada kita apabila kita datang ke rumah orang kahwin..

ada juga kawan kita yg mengendong2 anak2 mereka, bermuka ceria(dah kahwin kan...) rase nak berbual panjang dan bergelak sakan, tapi suami atau isteri di sisi, hanya bertanya kabar.. takut lebih2 nanti di herdik pasangannya....

di kenduri itu juga kita mengimbas kembali kenangan lama, lucu & sedih. rindu di zaman persekolahan, melihat kawan2 kita yg dah dewasa, berubah menjadi lebih baik, dulu kat sekolah xnak jahat kini, baik saja, almaklumlah dah kahwin.

saya kahwin?ahahaha lambat lg... study pon x habis, duit ptptn pon x habis bayar... so agak lambat.kalau ada jadoh x kemana kan!huhuhu

9 comments:

BalqisShafiqa said...

salam ziarah.

kahwin?
lalalala.
lambat lagi deh.

Azuan said...

sama la kot nasib kita huhuu

izzad b* said...

ahaha

annfrendly said...

hahaha...
no 1 tu paling ann tak suke... rase cam nak melenyapkan diri kalau orang cakap camtu...

lain kali jawab..
takpe nak relax2 dulu.. cari duit bebanyak..
huhuuu

rahimie said...

ada la nanti....

izzad b* said...

rahimie: yg penting ko dlu kan!ahahaha

hans said...

kahwin dengan momun
hahahaha

Fakhrur Razi said...

hahaha taw xpe
lenkali pi umah mmber lama kne pnjm anak org dlu
bru der xbyk tnyer XD

hans said...

den nak kongsi video yang mampu buat ekau muda 10 tahun dari usia sebenar selepas menontonnya

p/s : Lagu Waka Waka versi terbaru..Shakira Kalau Tengok Nih Confirm Nangis