Wednesday, November 10, 2010

28 hari: jurnal chenta di mana kamu?

titik 01

ok, jurnal nie sebenarnyer adalah bertujuan untuk mengisi masa lapang yang macam selapang gurun sahara sekarang. jurnal ini berinspirasikan 28 hari:jurnal rock n' roll by mohd jayzuan(local singer-songwriter and indie mainstay) buku boleh idapati di MPH n popular berhampiran dgn harga rm15.

sebenarnya penulis seorang yg agak private dalam hal bersangkut paut dgn chenta nie.my opinion, personal is personal, so biarlah rahsia~.ahaha

jurnal ini berkisarkan pengalaman sendiri dan kawan2 penulis, pengalaman yg dikongsi bersama dgn harapan menjadi pengajaran dan inspired kamu-kamu semua untuk mencari dan tak takut kepada perasaan yg di namakan chenta.

chenta?

bagi penulis, chenta adalah perasaan yg datang apabila kita mencinta dan di cintai seseorang.so, chenta diri sendiri x termasuk, harap maklum. perasaan ini adalah sesuatu yg suci, halus dan tersendiri, tak semua boleh merasai dan mempunyai pengalaman yg sama, so janganlah kita compare kisah kita dengan orang lain, xsemuanya indah dan xsemuanya duka.

chenta terlalu subjective, tiada a, atau b. perasaan ini hanya di alami dan dikongsi oleh kita n pasangan kita. bak kata orang cerita dlm kelambu~. just love and not sex people!!

selama 28hari, (insyaallah) penulis akan berkongsi cerita tentang topic ini.so just wait n see...

8 comments:

hans said...

buku ker?

Unknown said...

buku?
28 hari:jurnal rock n' roll by mohd jayzuan 2 boleh di sapti di mph n popular.
aku tulis jurnal dlm blog aja

Azuan said...

ingatkan chenta kat tv3 tu..hihi

teruskan menulis..

softbullet said...

sengkol sengkolan~

Anonymous said...

kenapa mesti 28 hari? :)

annfrendly said...

menarik je bunyinye...
tunggu next entry ni..

Unknown said...

thanks!!!

plumpy.tootsie said...

ye.mcm macy tnye,
kenapa mesti 28 hari?
sbb buku tu je atau ada justifikasi anda yg tersendiri?

btw,word verification,tak perlu lah kot :)