Friday, February 19, 2010

february

Bulan February tahun nie membawa banyak kisah duka. Dua org rakanku kehilangan ayah, sumber rezeki keluarga mereka. Al-fatihah kepada mereka, banyakan bersabar and berdoa, ujian Allah datang tak kira masa, tempat dan sesiapa. Mungkin lepas ini, banyak kejayaan dan rezeki akan menimpah kepada kalian berdua. Al-fatihah.
Sayangilah keluarga anda, teman rapat anda, kerana apabila sudah sampai masanya nanti, mereka juga akan pergi, yg tinggal hanya kenangan yg indah.

13 comments:

Moon Death Spell said...

alfatihah buat mereka yang telah pergi menemui ilahi

hans said...

ko dah la send mesej salah dkt aku
mati2 aku ingat ayah ko
len kali letak la nama AYAH RODI
adoi
nih dalam mesej ayah aku meninggal pagi tadi
hish
nasib aku xsebarkan sms sebab kdit xcukup

izzad b* said...

al-fatihah..
hans: berdozen aku antar mgs,5orh jer paham..
mgs 2 from rodi...

aku junsu said...

hehe thanks mengomen diblog saya..al fatihah untuk mereka yg sudah meninggalkan dunia ini..

|arieza| said...

alfatihah dan takziah utk rakan tersebut.. tu la.. selagi masih ada mereka di dlm hidup kita, hargailah :)

Mimie.Candy Cane said...

al fatihah untuk yang telah pergi..semoga rakan kamu tu tabah hadapi hari tanpa insan tersayang..

this is my first visit..and u have such a nice blog..keep it up ok..

:P
follow u

hans said...

macam mana nak faham..
ko xletak nama...
contoh aku mesej ko..
ko dapat mesej aku..
mesej macam ko hantar tadi..
tak ada nama..
sah2 ko ingat family aku yg terbabit
len kali letak nama
hahaha

alvin takda rumah harga 8juta story.... said...

al fatihah..semoha rohnya dicucuri rahmat..bagi yg hidup..teruskan perjuangan..

izzad b* said...

al-fatihah..
yg hidup harus terus mara untk terus berjaya..
hans: ade namekan kat bwah sekali... ko nie...

arekymz membuyau said...

innalillah..
dorg kene la kuat..
dah besa pon kan..
cam ne la kalo aku kene nnt..
xnak aku bygkan..

GhOsToNe said...

innalillah..
moga roh mereka dicucuri rahmat

ini blog wirdah said...

al fatihah .

izzad b* said...

al-fatihah..
moga mereka ditempatkan bersama2 org yg beriman